onsdag 8 februari 2012

"What do they look like, Jimmie? Dorks. They look like a couple of dorks."



Jorå, jag ska börja skriva igen. Fasen vet vad som har hänt, är så akut drabbat av en alltigenom kvävande tröttma på kvällarna att jag knappt orkar spela WordFeud, och just nu känns det helt overkligt att jag överhuvudtaget skulle kunna skriva en enda rad om en film. Nånsin. Men det brukar gå över. Tills dess matar jag den här sorgligt undernärda bloggen med lite ogenerad reklam för Stockholms Filmquiz (som ju består av sex oerhört trevliga geeks inklusive mig) och vårt kommande quiz på Pet Sounds Bar den 16 februari. Bor du i Stockholm är du enormt välkommen! Vi kör tredje torsdagen varje månad. Gör du inte det är du också välkommen, men du kanske föredrar att följa oss i det trygga ljuset från dataskärmen? Då är det bara att trycka like på vår sida på Facebook så får du kluriga miniquiz varje vardag.

Klicka här!


Och stay tuned, Conan will rise from the grave. Soonish.

Inga kommentarer: