söndag 25 februari 2007

Oscarsgalan? Whatever.

Efter att de senaste två åren (2005 här och 2006 här, en bit ner) Oscarsbloggat i realtid - och efteråt frågat mig själv vad fasen det skulle vara bra för - så kan jag lättat meddela att jag lägger ner i år. Jag har glömt ansöka om semester imorgon, och orkar inte sitta uppe och uggla bara för att se Forest bli svettig och glad en gång till. Okej då, ska masa mig upp vid 02 och kolla om Ellen DeGeneres öppningsmonolog är mäktig men sen är det godnatt igen. Håll en tumme för Alan Arkin är ni snälla!

Andra bloggar om: , ,

3 kommentarer:

Teresa sa...

Tummarna funkade visst :) Själv satt jag igenom hela kalaset och ska lagom dråsa i säng nu efter att ha skrivit ett förmodligen ganska osammanhängande blogginlägg...

Emma sa...

Maken till omäktigare inledningsmonolog undrar jag om jag överhuvudtaget ens hört?

Conan sa...

Ja, sannerligen... småputtrig på gränsen till slätstruken. Och på tok för kort. Var är Billy Crystal?