Även om Peter Saville har känts som en trött reklam-ad rätt länge så är han a) före Ulmaja med streck-konceptet, och b)Peter Saville (ej helt avfärdningsbar faktor). Till Ulmajas försvar kan sägas att hennes idé, till skillnad från Savilles är relevant. Men jag tror han tycker relevans är buskis. Jamen vad tycker JAG då? Tycker Ulmaja fortsätter göra fina grejer på Bonniers.
3 kommentarer:
Även om Peter Saville har känts som en trött reklam-ad rätt länge så är han a) före Ulmaja med streck-konceptet, och b)Peter Saville (ej helt avfärdningsbar faktor). Till Ulmajas försvar kan sägas att hennes idé, till skillnad från Savilles är relevant. Men jag tror han tycker relevans är buskis. Jamen vad tycker JAG då? Tycker Ulmaja fortsätter göra fina grejer på Bonniers.
Hej,
du har vunnit Arte y pico -pokalen från http://www.naulasaari.blogspot.com/
Hälsningar, Maija
Ulmaja är bra. Saville är bra. I det här fallet gillar jag Ulmaja mer.
Skicka en kommentar