torsdag 27 mars 2008

Trailer-pepp: Superhero Movie

Jag är osäker på exakt hur peppad man bör vara på ännu en parodifilm, men kommande Superhero Movie (premiär nästa vecka) sportar åtminstone en lysande trailer. Inte den vanliga, med en oerhört gammal Leslie Nielsen och många helknasiga krockar med lyktstolpe, utan den där en nybakad skådis vid namn Miles Fisher sätter en Tom Cruise-imitation som är fullständigt klockren. Två underbara minuter som sannolikt är bättre än hela filmen.



(via /film)

Andra bloggar om: , ,

6 kommentarer:

avh sa...

Goddagens!

Först tänkte jag mjuka upp dig lite genom att säga att din blogg är grymt bra! Sen till mitt egentliga syfte:

André Vifot Haas heter jag och håller i filmbloggen på bloggnätverket Pakten. (www.pakten.se/film) Jag är på jakt efter värdiga bloggar att göra länkbyten med. Är du intresserad?

Ha en fortsatt bra (eller dålig) dag.

/ André - www.pakten.se/film

Jonken sa...

Whoa Nelly! He nailed it! Spöklik, och jävligt rolig, imitation.

Men du har förmodligen rätt, resten av filmen suger nog ganska hårt. Jag såg trailern med en trött Leslie Nielsen (btw; blir han inte mer och mer lik Walter Matthau för varje år som går?) och den fick mig inte direkt att vilja förhandsboka en biljett.

Anonym sa...

Not to be that guy, men är det inte en ganska medioker imitation?

Conan sa...

André: Man tackar! Klart vi ska länka - jag har lagt in er nu.

Anonym: Don't be that guy! Han är på pricken ju.

avh sa...

Tackar och bugar Conan. Du är nu tillagd på Pakten Film!

Anonym sa...

brilliant!

/ms Cruise i Falun